neděle 19. října 2014

Poznej knihu podle anotace - úvod

Ahoj!
Právě mě napadla taková "soutěž"(spíše projekt) - Poznej knihu podle anotace. Je mi jasné, že si každý řekne: "No to si zadám tu anotaci do googlu a najde mi to tu knihu, to je lehké."
Ale mně přijde docela zajímavé poznávat knihu podle anotace. Mnoho lidí si třeba ani anotace nečte (radši si přečte recenze atd.). A tak se ptám, měli byste zájem o nějaké takové týdenní články?



Kdyby ano tak tady nějaká pravidla (jsou spíše pro dobrý pocit, že jste nepodváděli, protože já to nezjistím):
- Nehledat na googlu
- Hledat ve své paměti ;)
- Napsat do komentáře odpověď
- Mít dobré svědomí 0:)
- Být šťastný, že jsem na to přišel!

Článek bych uveřejnila vždy v pondělí, asi tak v 16 hodin (abyste to měli přesně) a další den (to znamená v úterý) bych na komentáře odpověděla, jestli se někdo trefil :)
Teď bych byla moc ráda, kdybyste mi sem pod příspěvek napsali, jestli by vás něco takového bavilo a nebo jestli si myslíte, že je to blbost (nebude mi vadit, když to napíšete, opravdu to chci vědět).
Mějte se krásně :)

11 komentářů:

  1. Já myslím, že je to dobrý nápad. Zkus to a uvidíš, jaké to bude mít ohlasy. Já do toho ale jdu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za reakci! Jsem moc ráda, že se to někomu nápad líbí :) Určitě to zkusím a uvidím ;)

      Vymazat
  2. Tak toto je veľmi zaujímavý nápad a hlavne originálny :D Určite sa zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak to zní hodně dobře! Určitě to zkus - já se ráda zapojím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Ani jsem nečekala tak dobré ohlasy! :)

      Vymazat
  4. Podle mě to není vůbec špatný nápad, určitě to zkusím :).

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :) Na začátek dám něco lehkého! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je super nápad! Sice mi to asi úplně nepůjde, ale co, alespoň bych se prozkoušela a popřípadě objevila nové knihy. Určitě do toho jdi! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)