neděle 5. října 2014

Knižní týden #9

Ahoj!
Tento týden jsem se sebou docela spokojená :3 NENÍ tu žádná nula a to je opravdu dobře. Sice jsem měla v plánu si nic nekupovat, ale znáte to, plány... :D

Menší shrnutí:
Koupeno: 1
Půjčeno: 0 ... s těmi nulami jsem se nějak sekla... no nevadí :D
Dárečky: 2
Přečteno: 2 .. tento týden se vydařil :3
Rozečteno: 1
(Po kliknutí na názvy knih, budete přesměrováni na Databázi knih)

A co tedy přibylo v mé knihovničce?
Je to knížka Past od Lauren Destefano. Už dlouho jsem kolem této knihy chodila a nemohla se rozhodnout. Ale ve čtvrtek se ve mě něco zlomilo, vzala jsem ji z toho regálu a šla na pokladnu v Levných knihách. Docela mě zaujala velká písmena, ale myslím, že si na to zvyknu :) Jinak co se týče obálky, tak ta mě taky hned na první pohled zaujala. Už jste jí někdo četl a jak se vám líbila? :)
Od dědy jsem dostala knihy Válka s mloky a sbírku o třech povídkách Karla Čapka R.U.R/ Bílá nemoc/ Matka. Strašně mě zajímá jestli mě ty knížky budou bavit. Přece jen už je to pár let co byly napsány :D Moje sestra (která skoro nečte) říkala, že se jí moc líbily, tedy hlavně R.U.R. Několik dní o tom básnila :D Mimochodem, omlouvám se za kvalitu této fotky, ale prostě to nešlo líp :/.
Toť vše ke knihám, co mi přibyly v knihovničce.

Co jsem přečetla?

 Tento týden to byly rovnou 2 knihy. Musím se pochválit a říct, že jsem na sebe pyšná, protože druhou knihu jsem přečetla během dneška a včerejška. Jmenuje se Poslední píseň a je od autora, kterého určitě všichni znáte - Nicholase Sparkse. Poslední píseň je opravdu skvělá kniha. Nejdříve jsem se trochu bála, že se mi nebude líbit, ale jakmile jsem přečetla první kapitolu - zamilovala jsem se! Už film se mi strašně líbil (ano viděla jsem ho dříve než jsem si přečetla knihu) a kniha se mi líbila ještě víc. Na tuhle knížku určitě udělám recenzi, ale až tak v pátek/sobotu, protože jsem přes týden pryč.
Druhá kniha (Potrhaná křídla), kterou jsem přečetla, již byla zrecenzovaná, takže pokud byste se chtěli kouknout na recenzi na tuto skvělou knihu, můžete zde.

A co jsem rozečetla?
A máme tu poslední knihu tohoto týdne,  a tou je - Monument 14 od Emmy Laubourne. Tuto knihhu, už mám z knihovny vypůjčenou docela dlouho a tak jsem se rozhodla, že se do ní pustím :) Zatím jsem asi na 15. stránce, takže jsem si ještě neudělala názor ;) 
Krásný zbytek večera přeje 
Teri :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)