neděle 19. října 2014

Knižní týden #10

Ahoj!
Možná jste si všimli (možná taky ne :D), že minulý týden nebyl Knižní týden. Je to protože jsem na čtení neměla vůbec čas. Neříkám, že tento týden je o mnoho lepší, ale určitě alespoň o trochu ;)

Pro orientaci:
Koupeno: 0 ... aspoň jsem bohatá! (no vlastně ani moc ne :D)
Půjčeno: 1
Přečteno: 1
Rozečteno: 1

Nebudeme se zdržovat, jdeme rovnou na to.
Půjčenou knihu už jsem zmiňovala v článku Knížky na hromadu. Je to druhý díl Harryho Pottera - Tajemná komnata v angličtině od J. K. Rowling. Do knihovny jsem šla knížky jen vrátit ... no a odešla jsem s Harrym Potterem. Ale co se dá dělat, už jsem prostě taková :D
Jinak jsem na sebe docela zvědavá, jak to zvládnu v té angličtině, je to totiž moje první anglická knížka. Doufám, že mi pomůže to, že jsem už viděla film (několikrát) a myslím, že jsem i ve škole četla prvních pár kapitol. (Ale to nevím jistě, bylo to ještě na základce).

Přečetla jsem knihu Monument 14, od Emmy Laubourne, na kterou už mám rozepsanou recenzi, takže ji někdy v průběhu týdne přidám.
Knížka se mi moc líbila, nebyl to nějaký úplný trhák, ale byla velmi pěkně napsaná, děj se zbytečně nevlekl a celkově z ní mám dobré pocity. Už se těším až si přečtu druhý díl - Monument 14: Nebe v plamenech. Dokonce už ho mám vypůjčený z knihovny, ale chtěla jsem si ještě přečíst Paniku od Lauren Oliver a tak si druhý díl přečtu až po ní.

A jak už jsem se zmínila, rozečtená kniha je Panika od Lauren Oliver. Od Lauren jsem už asi přečetla všechny její knihy (až na tu Paniku) a všechny se mi moc líbily a tak jsem se dost těšila. Momentálně jsem na straně 76. Zatím mě to baví, nevím proč jsou na to tak špatné recenze...ale jsem jenom na straně 76, ještě to nic neznamená :D
Stejně doufám, že se mi bude Panika i nadále líbit. Lauren Oliver je jedna z mých nejoblíbenějších spisovatel, ne-li nejoblíbenější.

Ještě jsem rozečetla toho Harryho Pottera, ale to se moc nedá počítat, protože jsem na straně 12 :D
Co jste tento týden přečetli vy?
Teri :)

2 komentáře:

  1. YES, Monument!! Těším se na recenzi :)) Já čekám, až vyjde i ten poslední díl. Ať pak nemusím čekat :D

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)