sobota 20. září 2014

Knížky na hromadu #2

Knížky na hromadu číslo 2 jsou tu. Protože na začátku a na konci měsíce je toho vždycky hodně tak budou Knížky na hromadu 18.-20. dne v měsíci.
Účelem tohoto projektu je představit vám knížky které jsem si tento měsíc koupila, dostala a nebo si půjčila v knihovně. A aby to bylo trošku přehlednější tak tu dám shrnutí:
Koupené: 3 
Dárečky: žádné
Z knihovny: 8 ...snad jsem to spočítala správně :-)
To je celkem 11 knih ... to znamená stejně knih jako v minulých Knížkách na hromadu!

Začněme odzadu, to znamená knihami půjčenými z knihovny.
První knížka se jmenuje Finále. Je to čtvrtý-závěrečný díl série Hush, Hush (Zavržený) od Beccy Fitzpatrickové. Hlavními hrdiny knihy jsou Nora a Patch. Je to série o andělech, ale toho se vůbec nelekejte, je to pojato docela jinak, než ostatní "andělské série". Předchozí 3 díly série (Zavržený, Crescendo a Ticho) mě opravdu hodně bavily a strašně mě zajímá jak to dopadne. Samozřejmě jsem se koukala na různé recenze a hodnocení této knihy a zjistila jsem, že hodně lidí ji ohodnotilo 5 nebo 4 hvězdičkami, na databázi knih má hodnocení 88% což je opravdu hodně slušné.

Kniha číslo 2 je Pátá vlna od Ricka Yanceho. Tuto knihu jsem začala dnes
číst a už po prvních 15 stranách zjišťuji, že tato kniha bude něco pro mě. Líbí se mi styl psaní a i celkově nápad mě dost zaujal. Obálka mě zaujala už tím, že to vypadá, jako by tam byly dvě slunce (možná, že to opravdu jsou dvě slunce). Hlavní hrdinkou knihy je Cassie (Cassiopeia), dívka, která věří, že pokud jste sám, máte větší šanci přežít ve světě, který obsadili Jiní, ti kteří jako lidé pouze vypadají.
V roce 2016 (přesně  28. ledna 2016) vstoupí do kin stejnojmenný film, v roli Cassie Chloe Grace Moretz (např. z filmu If I stay).  

Vampýrská akademieMrazivý polibekTřetí a čtvrtá knížka z naší Krajské věděcké knihovny je Vampýrská akademie 1 a Vampýrská akademie 2 od Richelle Mead. O tom jestli si přečíst Vampýrskou akademii už jsem uvažovala dlouho. Po shlédnutí filmu jsem si byla na 100% jistá, že si přečtu minimálně první 2 díly. Moc lidí ten film nenadchlo, ale mě bavil a několikrát i rozesmál. A tak jsem šla do knihovny a ty první dva díly si půjčila. Docela mě zaujalo, že i po neúspěchu zfilmovaného prvního dílu, se bude točit i druhý díl - Mrazivý polibek. 

Dívka z nočních můrAnna krví oděnáPátá a šestá kniha je Anna krví oděná a Dívka z nočních můr od Kendare Blake. Budou to vlastně mé první takové menší horrory. Hodnocení na databázi knih není nějak extra výborné, ale také není špatné. Myslím si, že obě obálky jsou velice povedené, alespoň mně se tady líbí. Takové tajemné, ale probouzí ve vás zvědavost, co se stane. Další knihou od spisovatelky je Antibohyně. 

Bílá jako sníh, rudá jako krevPředposlední, sedmou knihou je Bílá jako sníh, rudá jako krev spisovatele Alessandro D´Avenia. Hodně lidem se obálka nelíbí. Na mě, ale působí tak nějak zvláštně. Jako by mi kniha říkala "Přečti si mě, otevři mě". Ano to zní trochu ujetě, ale na mě obálka opravdu tak působí. Když jsem si přečetla anotaci, řekla jsem si, že tuhle knihu se musím přečíst. A když jsem ji viděla v té knihovně v oddělení s novinkami, okamžitě jsem ji popadla a šla si jí ještě s jednou knihou půjčit. Očekávám od ní docela dost, tak doufám, že mě nezklame.

SlzaA poslední kniha, číslo 8 je Slza od Lauren Kateové. Na tuto knihu jsou docela rozdílné názory. Někdo dává 5 hvězdiček a někdo pouze 2. Já jsem ještě od této autorky nic nečetla, ale doma mám sérii Andělé. Moc se mi líbí obálka i námět knihy. Přijde mi, že Atlantida už tu docela dlouho nebyla a tak se na knížku opravdu hodně těším :-) Hned první věta anotace na mě působí velice dobře ... Nikdy nesmíš plakat. Člověk, který nesmí plakat?!


A teď už můžeme přejít ke knihám koupeným. Za tento měsíc (tím myslím od 17. 08 do 17. 09.) jsem si koupila pouze 3 knihy.

Labyrint: ÚtěkPrvní knížka je opravdu hodně známý Labyrint: Útěk od Jamese Dashnera. Uznávám, že JE kvůli čemu dělat takový rozruch. Asi tak před hodinou jsem ho dočetla a než začnu psát recenzi (kterou přidám nejspíš zítra :-)) chci si to trochu v hlavě urovnat. Ten konec byl opravdu... nečekaný. Člověk si myslí, že už se to konečně rozuzlí a on to pro změnu zauzluje. Každopádně Labyrint předčil má očekávání (já radši knížky moc nepřeceňuji, abych z nich potom nebyla zklamaná). Takže kdo jste knížku ještě nečetl, myslím, že stojí za přečtení :)
Já, Bahia, zázračně zachráněná

Druhá koupená kniha tohoto měsíce se jmenuje Já Bahia, zázračně zachráněná. Je to příběh dívky, která jako jediná přežila leteckou katastrofu. Ještě jsem žádnou autobiografii nečetla, takže to bude moje poprvé. Jsem zvědavá jestli mě bude tato kniha "bavit" .. když je to o letecké katastrofě tak to nebude nic zábavného. 

Nepolykejte žvýkačkuA poslední kniha je Nepolykejte žvýkačku od Aaron Carroll a Rachel Vreeman. Je to kniha o mýtech, polopravdách a naprostých lžích. Když jsem si tak knihu pročítala, zjistila jsem spoustu zajímavých věcí. Moc se mi líbí obálka .. to bude asi tím, že mám ráda puntíky a ještě taky duhu :| :D. Moc se těším až si knížku přečtu celou. 

A tím bych ukončila Knížky na hromadu , doufám že se Vám článek líbil. Pokud jste nějakou knihu četli tak mi napište do komentáře a určitě napište jestli se vám líbila :-)
Čtěte co nejvíc, protože knížek je hodně ;) 
Terka :)




4 komentáře:

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)