úterý 15. července 2014

To-read book #2

To-read book #2
Uplynul týden a je tu další článek o nějaké knížce,  která se vyskytuje na mém seznamu To-read. Nenechte se odradit názvem. Doufám, že Vás knížka také zaujme :-) A teď už zpátky k ní!
Tentokrát jsem si vybrala knížku s asi nejzajímavějším názvem, který jsem kdy slyšela nebo viděla. Tento název mě opravdu zaujal, hned jak jsem tuto knihu objevila a musela jsem si k ní vyhledat nějaké bližší informace. A tak se knížka ocitla na mém seznamu.Proto se u knížek nikdy
A knížkou s nejzajímavějším názvem na mém seznamu se stává....
BZRK od Michael Grant. Radši Vám sem dám i anotaci, myslím že děj je celkem zamotaný :-D
Počet stran: 336
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Nano. Svět uvnitř lidského těla, svět v mase, svět mezi nervovými zakončeními. A v něm se odehrává bitva mezi těmi, kdo chtějí ovládnout lidskou mysl, a těmi, kdo jim v tom chtějí zabránit.
Mezi nimi jsou i Noah a Sadie, jejichž blízké zničil boj o moc, který vedou bratři Armstrongovi, podivná Dvojčata, která touží ovládnout svět a vytvořit utopickou společnost bez konfliktů a válek, bez hladu a strádání. Jenže jak vést válku v nanosvětě, kde stačí šikovně předrátovat pár nervových spojení a z člověka je rázem jen loutka? Strhující thriller, který balancuje na tenké hranici mezi realitou a šílenstvím. 


Na tuto knihu jsou dobré i špatné ohlasy. Někdo říká, že byla dobrá a někdo zase ne. Já se nechám překvapit, ale námět mi přijde opravdu dobrý. Na Databázi knih má hodnocení 74%, což není tak špatné. 

Četli jste už tuto knihu? Nebo si ji chcete přečíst? Tak neváhejte a sdělte mi to do komentáře! :-) Za každý komentář mám obrovskou radost! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)