úterý 14. července 2015

Měsíční nej ♥ Květen + Červen

Ahoj!
Sice je už 14. 7. a tak je trošku pozdě na měsíční nej, ale dnes je můj první den prázdnin, který jsem celý strávila doma (pokud nepočítám ranní běhání a to, že jsem šla naproti kámošce). Takže jsem se k napsání tohoto článku dostala teprve dnes. Za květen a červen jsem přečetla 10 knih, hlavně kvůli tomu šílenství na konci školního roku (na naší škole rozuměj celý červen :D). A byly to tyto krásky:


NEJLEPŠÍ KNIHA
Když se na to tak zpětně podívám, tak zjišťuji, že za tyto dva měsíce jsem nepřečetla žádnou knížku, která by mě úplně odrovnala, každá měla nějaké malé (i větší) chybičky. Po velkém přemýšlení, která knížka byla nejmenší zlo, jsem vybrala knížku Svůdné zlo (jaká to ironie...), kterou jsem přečetla přes dovolenou. Musím říct, že se četla velmi pěkně.

NEJSLABŠÍ KNIHA
Tady zase byla volba jasná hned. Gaarder má zajímavý styl psaní a jeho knížky mají nějaké poslání, ovšem Anna mě moc nebavila a místy jsem se ztrácela. Takže ji volím za nejslabší knížku, ale to však neznamená, že jsem si z jejího přečtení nic neodnesla! :)

NEJLEPŠÍ KONEC
Prostě ten epilog... awww, these feelings :3 Snad nejlepší část celé knížky. Dobře, to zase asi ne, ale byl skvělý!

NEJHORŠÍ KONEC
Berte to tak že byl nejhorší jen kvůli tomu, že nemám po ruce druhý díl! Je to takový ten typ konce, který je utnutý na úplně špatném místě a vy se ještě snažíte nalistovat další stránky, které už tam nejsou a doufáte, že třeba máte jen špatné vydání. Takže to vůbec neberte tak, že ten konec byl špatně... napsaný nebo tak.

NEJHEZČÍ OBÁLKA
V jednoduchosti je krása. Ale hlavně je taková ňuňatá a to je prostě skvělý :3. 

NEJHORŠÍ OBÁLKA
Teď se mnou možná někteří nebudete souhlasit, ale i když se to ke knížce hodí, tak já jsem celkem proti oranžové barvě. Nikdy nepatřila mezi mé oblíbené barvy a asi to tak ještě dlouho zůstane. Možná, že kdyby nebyla obálka celá oranžová, ale bylo tam oranžové jen něco, tak by se mi to i líbilo. 

NEJLEPŠÍ PÁR
Kaidan a Anna ... Kainna! Jak já jim to přeji :3 A přála jsem jim to po celé čtení této knížky... což vlastně nebylo moc dlouho :D

NEJAKČNĚJŠÍ/NEJNAPÍNAVĚJŠÍ KNIHA
Celá tato kniha mi přišla jako jedna velká akce. Někdo naopak říká, že tam byla hluchá a nudná místa, když Thomas probíral své pocity, ale já si myslím, že by v knížce tyto pasáže být měly, že bychom měly znát jeho pocity. Takže mi to nepřišlo nijak nudné a celé čtení jsem si užila!

NEJROMANTIČTĚJŠÍ KNIHA
Teď jste si určitě mysleli, že tu bude Svůdné zlo, že? Heh, to jste se spletli! Jelikož byla ve Svůdném zlu ještě tématika andělů, nefilů, démon atd. tak to na mě zase tak moc romanticky nepůsobilo. A tak jsem se rozhodla, že sem dám Seznam tajných přání, kde se hlavní hrdinka často zaobírá svou životní láskou.

NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NÁMĚT
Zjistila jsem, že mě téma draků vážně baví a tak se mi  obě knížky líbily. Sice Drakie není tak úplně drak, ale to přece nikomu nevadí :D Někdo, ujíždí na dračí tématice?

NEJVĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ
Původně jsem si myslela, že to bude opravdu dětské a nebude mě to bavit. Opak byl pravdou, vůbec bych neřekla, že by tuto knížku měly číst jen děti!

A to už byly všechny kategorie a všechny knihy. Sice je teprve 14. ale zajímalo by mě, jakou nejlepší knížku jste zatím v červenci četli? :)

5 komentářů:

  1. Já jsem nejlepší knížku ještě ani nedočetla, ale na sto procent vím, že to bude Bez naděje od které se nemohu odtrhnout. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o všech knihách výše samozřejmě vím, ale bohužel.. jsem..ještě..ani jednu-nečetla. :/ Prioritou je pro mě teď Eragon. Nevím, ale nějak jsem draky začala mít ráda, takže bych se na něj chtěla vrhnout... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Eragona a Spáleniště už se nějakou dobu chystám. Jaký máš názor na celou sérii a příběh?:-)
    Budu ráda, když se koukneš i ke mně!.-) Knižní koutek podivínky

    OdpovědětVymazat
  4. eragon, to je srdcovka ešte z rokov minulých. :D a inak dakujem za tipy, spaleniste vyzera fajn :)

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)