úterý 3. února 2015

Knižní týden + Read-a-thon

Ahoj!
Dneska bude článek trochu nakombinovaný, protože jsem se rozhodla vám něco sdělit ohledně Read-a-thonu, který proběhl v sobotu 31. 1. a kterého jsem se zúčastnila a také se bude týkat céleho minulého týdne! :)
Začnu asi read-a-thonem, který pořádala Terka z blogu She is a bookaholic. Původně jsem chtěla přečíst 2 knížky, ale to se nějak zvrtlo :D. Tady máte takový "harmonogram" jak to u mě probíhalo :)
8.30 - 8.40: Naštvanost, protože jsem zaspala a poslední rozmýšlení jaké knížky přečtu.
8.45: Nakonec jsem si vybrala Selekci.
9.30: Neustále mne někdo ruší, jdu se nasnídat (Tohle asi nepotřebujete vědět, ale tak co :D)
9.50: Znovuzačtení do Selekce. Jsem asi na straně 30.
15.20: Dočtení Selekce. Nakonec jsem došla k závěru, že jsem od ní měla moc velká očekávání.
15.30: Znovupřemýšlení co si přečtu dalšího. Sáhla jsem do knihovny a vybrala si Hledání Aljašky.
18.40: Hmm.. Asi bych už tu Aljašku mohla otevřít. A nebo ne. Dneska jsem toho přečetla dost. (Tohle si ale jinak moc často neříkám.)
19.00: Fajn, přemluvila jsi mě knížko, jdu si tě přečíst. Po asi 10 minutách mě ale začala bolet hlava a tak jsem knížku stejně odložila.
Takže jsem za 24 hodinový read-a-thon přečetla jednu knížku. Ale i tak je to docela dobré ne? :)

A teď už se můžeme přesunout k celému týdnu.
Přečetla jsem: 2 knížky
Rozečetla jsem: 1 knížku
Půjčila si a koupila: 0.

Přečteno
První přečtená knížka je knížka, která mi přišla k recenzi a to V šedých tónech od Ruty Sepetysové. Dnes mi kamarádka (která má mimochodem blog - Story of one dreamer) poslala odkaz na stránky naší knihovny, kde byly nějaké překlepy a autorka této knihy se tam jmenovala Ruda Repetysová. Tak tomu jsem se docela smála. Ale zpátky ke knize.
Ještě dnes (ale možná až zítra odpoledne... ale spíš dnes) tuto recenzi přidám. Už teď vám mohu říct, že v recenzi budu knížku jenom chválit, protože se mi opravdu líbila. Moc krásná knížka :)

A druhou přečtenou knížkou je tedy Selekce. Abych byla upřímná, tak mě knížka trochu zklamala. Neříkám, že se mi nelíbila, ale stejně jsem od ní čekala trochu víc. Selekce je totiž velmi vychvalovaná kniha. Ale další díly si určitě přečtu a asi i koupím. Co vy? Líbila se vám Selekce? 

Rozečteno
A jak už jsem v článku také zmiňovala, tak jsem rozečetla Hledání Aljašky od Johna Greena. Tuto knihu jsem dneska asi v půl druhé ráno dočetla. Musím uznat, že se mi líbila víc než Hvězdy nám nepřály, což se moc lidem nestává (a nebo jo? Jak to máte vy?). Víc vám k tomu neřeknu, dozvíte se to v recenzi 3:) ... která někdy vyjde :D

Jak probíhal váš read-a-thon? Co jste tento týden přečetli? :)
Tak to by bylo pro minulý týden vše :)
Mějte se krásně a užívejte si plno krásných chvil, ať už s knížkami nebo bez nich. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)