čtvrtek 12. února 2015

Bylo nebylo - Skvělá knížka!

Ahoj!
Vítám vás u dnešního Bylo nebylo! :) Dnes se dozvíte první větu z jedné z nejlepších knížek, co jsem kdy četla.
 -Meme z dílny Kath
Cílem tohoto meme, je zveřejnit první větu z knihy, kterou právě čtete.

Název: Jsem roztříštěná


Originální název: Shatter me


Autor: Tahereh Mafi


Počet stran: 287


Nakladatelství: CooBoo


První věta
: Jsem zavřená už 264 dní. 

Autorka si v této knize hodně potrpí na čísla, což mi ale vůbec nevadí :D Četli jste ji? Jak se vám líbila? :)
Teri

6 komentářů:

  1. Knihu som nečítala ale už som sa s ňou stretla.. ale poviem ti, keby mám byť ja 264 dní niekde zavretá, zošaliem :D
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Po prvním díle jsem byla totálně nadšená, po dočtení celé série už bohužel ne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem přečetla jen ten první a jsem totálně nadšená :D Zítra si jdu do knihovny pro druhý tak jsem zvědavá :/

      Vymazat
  3. Ja som ešte túto knihu nečítal, čo ma strašne ale strašne zožiera :DD

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)