sobota 31. ledna 2015

To-read book: S láskou Rosie

Ahoj!
Vítám vás u ne tak krásného sobotního odpoledne.
Moc bych vám chtěla poděkovat za překročení 7000 zobrazení blogu a stejně tak za 32 pravidelných čtenářů. Moc si toho vážím :)
Jinak bych vám také chtěla říct, že se účastním dnešního read-a-thonu, který pořádá Terra z blogu She is a bookaholic. Dneska jsem již přečetla Selekci, která se mi moc líbila, ale rozhodně nepatří mezi mé oblíbené knihy. Před chvílí jsem se vrhla na Greenovo Hledání Aljašky, ale rozhodla jsem se, že si dám přeci jen na chvíli pauzu a něco napíšu na blog. A tak jsem tu s novým příspěvkem! :)
Jak jste už asi podle nadpisu příspěvku poznali, dnes vás trochu seznámím s knihou S láskou Rosie od irské spisovatelky Cecelia Ahern. Tato spisovatelka napsala spousty knih, mezi ty známější a lépe hodnocené tituly patří například PS: Miluju tě nebo Kdybys mě teď viděla. O bestelleru S láskou Rosie se v poslední době mluví hlavně díky stejnojmennému filmu, který je právě v kinech. Pro ty z vás, co jste o knize nikdy neslyšeli, tady máte anotaci:
S laskou, Rosie (Cecelia Ahernova)Nejlepší přátelé Rosie a Alex se musí vinou osudu rozloučit na neurčito, aniž by si dokázali navzájem přiznat pravdu o svých citech. Jejich přátelství pokračuje dlouhé roky pouze prostřednictvím e-mailů, dopisů a dlouhých telefonních hovorů, které si vyměňují přes oceán. Žijí své vlastní životy a hledají štěstí a „poklad na konci duhy“. Přijdou na to, že ho mají na dosah ruky už dávno a dostane jejich láska druhou šanci?
Kniha S láskou Rosie je zajímavě poskládaná z listů, e-mailů i chatů a určite vás udrží v napětí až do poslední stránky. Na motivy knihy je stejně jako na motivy autorčiného úspěšného debutu P. S. Miluju Tě natočený stejnojmenný film.

Protože mám ráda jak herečku Lily Collins, tak Sama Claflina, proti obálce nemám žádné námitky. Přijde mi taková radostná, úsměvná, přirozená. Na první pohled se mi zalíbila, možná je to právě zásluha Lily a Sama. Nemám ale ani nic proti původní obálce knihy, vydané v roce 2006, která se jmenovala Kde končí duha. Její obálka je velmi jednoduchá, ale přesto působí zajímavě. Asi to opravdu bude tím, že v jednoduchosti je krása.  

Kde konci duha (Cecelia Ahernova)Na databázi knih má kniha hodnocení 87 % a na Goodreads skoro 4 hvězdičky. Na obou servrech jsou na knihu kladné i negativní ohlasy. Někomu se velmi líbila forma dopisů a někoho zase nebavila. Osobně si myslím, že mi forma dopisů a e-mailů a nevím čeho ještě, vadit nebude, už jsem pár knížek takového typu četla, naopak mne tato forma velice bavila.

Knížka je docela objemná, co jsem ji tak zkoumala v knihkupectví, tak by měla mít přes 400 stran. První vydání je od nakladatelství BB art a druhé od motta. Obě vydání se od sebe docela liší. Výtisk v prvním vydání by měl mít "jen" 399 stran a je to paperback, zatímco ve druhém 408 stran a je to hardcover. 

Já sama jsem udělala výjimku a dřív jsem viděla film, než jsem si přečetla knihu. Film se mi moc líbil, bylo tam spoustu vtipných scén, příběh mi přišel neuvěřitelně promyšlený. Zjistila jsem, že se ráda směji cizímu neštěstí. Ale prostě se nešlo nesmát. Knížku bych si určitě někdy ráda přečetla, ale až za dlouho, abych film zapomněla a nemohla se rozčilovat nad tím, že takhle se to nestalo! :D
Ještě taková menší zajímavost k filmu: Film se natáčel v Torontu, Irsku a kanadském Ontariu.
Už jste tuto knihu četli? Viděli jste film? Co je lepší? :)
Teri. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)