sobota 24. ledna 2015

Poznej knihu podle anotace - Toto uhodnete všichni

Dneska mám konečně čas na psaní příspěvků a tak jsem se rozjela a napsala jich spousty 3:) Postupně je budu všechny přidávat. Dneska můžete hádat k jaké knize se vztahuje tato anotace. Je to velmi diskutovaná kniha. Myslím si, že anotace mluví za své :D Knihu jsem vybrala schválně. Mohli byste mi do komentářů napsat váš názor na ni? Ráda si je přečtu ;)

Pár pravidel :
- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel! 0:)
Ještě bych vám chtěla napsat, že u tohoto příspěvku vždy moderuji komentáře a přidávám je až po nějaké době, aby to bylo trochu napínavější, tak se neděste toho, že se váš komentář nezobrazil hned ;)

Anotace: Studentka literatury má za úkol zpracovat rozhovor s úspěšným a bohatým podnikatelem. Na domluvenou schůzku přijde muž, který ji neuvěřitelně přitahuje. Je okouzlující, krásný, neuvěřitelně chytrý, svůdný a hrozivý. Nezkušená a nevinná dívka poprvé zažívá pocit, že nějakého muže chce. Z jedné strany ji odrazuje jeho záhadná rezervovaná osobnost a z druhé strany se mu strašně touží přiblížit. Starší a zkušený muž není schopen odolat klidné kráse, důvtipu a nezávislému duchu mladé dívky. Ať chce nebo ne, musí si přiznat – touží po ní, chce ji... ale za svých vlastních podmínek. Dívka je šokovaná i vzrušená jeho nezvyklými erotickými chutěmi. Váhá, ale není schopná mu odolat. Vášnivý živočišný vztah odkrývá jejich tajemství i temné sexuální touhy.
Tak co, víte? :D
Teri

18 komentářů:

  1. Padesát odstínů šedi ... poznala jsem to hned podle první věty :D O:)

    OdpovědětVymazat
  2. A já si říkala, jestli to není Padesát odstínů šedi! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vážně jsem netušila, že je Anastasia studentka literatury! :D

      Vymazat
    2. Já jsem to taky netušila a to jsem to četla :D Asi mi to nějak uteklo O:)

      Vymazat
    3. Jo? Tak to asi nemám očekávat nějakou vsuvku, kde by se spisovatelka zmínila o nějakém slavném spisovateli? :D Já si prostě myslela, že studuje něco. :D

      Vymazat
    4. V knížce se Anastasie několikrát zmiňuje o knížkách i o konkrétních, já jsem si jen neuvědomila, že i zároveň literaturu studuje. :D

      Vymazat
    5. Tak to nebude tak hrozné, když se tam zmiňuje o knížkách :D

      Vymazat
    6. Jak jsem řekla (napsala) - pro mne lepší průměr :D

      Vymazat
  3. Nic těžkého - Padesát odstínů šedi. Nečetla jsem to, ale i tak znám zápletku, je-li nějaká. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že já to už četla a nepřišlo mi, že by to bylo nějak výrazně hrozné O:) Naopak mi to přišlo jako lepší průměr :D

      Vymazat
  4. Lehké, hned po první větě jsem měla jasno! :D Nic jiného než Odstíny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahh.. Padesát odstínů šedi!!! Celou tu sérii jsem přelouskala za necelý týden, a to rovnou dvakrát... A i přesto, kolik kritiky se na ty knížky sneslo, mně se celkem líbily.. :) #StayZvrhlík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně :D Tedy já jsem zatím četla jenom první díl, ale mně to nepřišlo tak hrozné. #ZvrhlíciForever :D

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)