neděle 23. listopadu 2014

Knižní (dvou)týden - ZASE JSEM SE NEUDRŽELA

Ahoj!
Protože se toho minulý a tento týden dělo hodně, nestíhala jsem moc články a tak se teď stalo, že tento knižní týden nebude za jeden týden, ale rovnou za dva. Snad mě za to neukamenujete.

Shrneme si to:
Přečtené: 2
Rozečtené: 1
Půjčené: 1 + 2 knížky do školy
Koupené: 0

Nebudu to zdržovat a jdeme rovnou na to! :)
Začnu knihou, díky které je popisek (název příspěvku) zase jsem se neudržela. Není to zase tak hrozné, když je to jedna kniha, ale prostě už takhle jich mám doma tolik a času na čtení ubývá, ale to se snad změní.
Byla jsem v knihovně a TADÁ půjčila jsem si knížku 15 minus od českého spisovatele Tomáše Zářeckého. Na tuto knihu už mám zálusk docela dlouho, tak se těším jaká bude. Knížku četla kamarádka a moc se jí líbila, takže se těším ještě víc. 15 minus je televizní show. Je vlastně o tom, že skupina lidí se snaží dostat na neznámé území, kde na ně čeká odměna. Jenže tu odměnu si mezi sebe rozdělí všichni, kdo se do cíle dostane, takže se všichni navzájem zabíjejí aby se jich tam dostalo co nejméně.

Potom jsem si ještě půjčila 2 knížky na referát, konkrétně na minerál Magnezit. Nebudu vám tu říkat ani jejich názvy, přijde mi to zbytečné... stejně vás tu asi nikoho nezajímají knížky o minerálech :D. Ale kdybyste přeci jen někdo ty názvy chtěl tak si o ně můžete napsat do komentářů, protože je všechny poctivě čtu :D

Přečetla jsem Dívku z nočních můr a Bílá jako sníh, rudá jako krev. Na Dívku z nočních můr chystám jen takovou mini recenzi, protože mi to na tuto knihu přijde lepší. V této recenzi budou vlastně jen mé názory a nebude tam více vykreslený příběh. Tuto mini recenzi přidám ještě dnes a na Bílá jako sníh, rudá jako krev přidám recenzi během příštího týdne. :)

A knížka, kterou jsem rozečetla se jmenuje Finále a je to poslední díl série Zavržený od Beccy Fitzpatrickové. Já se na tuto knížku strašně těšila, ale rozečetla  jsem ji teprve včera a protože jsem šla do kina na Hunger games, tak jsem toho moc nepřečetla. Ale to nevadí, protože dneska po tom co napíšu několik článků a naučím se všechno co potřebuji. A toho je hodně.
Teď přemýšlím jestli nenapíšu recenzi na Bílá jako sníh, rudá jako krev už dnes. No uvidím.
Ale zpátky ke knížce. Do knihovny ji musím vrátit už 1. 12. spolu s Vampýrskou akademií 2. A Finále je docela tlusté, takže netuším jak to stihnu. Ty stránky taky nejsou nijak malé a celkově je to velká kniha. Ale třeba mě to chytne tak, že to přečtu rychle! :D

Tak a to by bylo ke knižnímu týdnu vše. Během příští hodiny se na blogu objeví ta "mini recenze" a za dalších pár hodin či minut Knížky na hromadu. Takže se dneska máte na co těšit ;) ... snad :D
Užijte si neděli!
Teri :)

2 komentáře:

  1. Ach, 15 minus - můj miláček! A Bílá jako sníh, rudá jako krev hrrrozně chci pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)