pátek 1. srpna 2014

DIY - Hvězdy nám nepřály

Včera u nás spala Verunka z knižního blogu Story of one dreamer a napadlo nás, že bychom si mohly udělat něco z FIMO hmoty. Rozhodly jsme se pro knížky The fault in our stars. Nafotila jsem pár fotek a protože včera jsem měla fotící náladu tak jich bylo docela dost.
V troubě vypadaly jako nějaké dortíky 
Po upečení a vychladnutí :)


S obálkami


Konečná verze. Po asi 1.5 hodině :-D

Ještě jedna konečná verze :)

Myslím, že se docela povedly :-D
 Co myslíte Vy? Povedly se? :) 

7 komentářů:

  1. Tak jsem zavítala :) Moc se mi blog líbí a ještě víc ty naušničky. A ehm, mám dotaz. Docela bych o takové krásné náušnice stála ;) Myslíš, že bych si je mohla koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tohle jsou jen přívěšky (naušnice by se asi taky daly udělat, ale asi bych nenašla tak malou obálku, tak by to byly jen knížečky :)) Ale myslím, že bychom se nějak domluvily, jestli bys měla pořád zájem ;)

      Vymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)