úterý 24. června 2014

Ahoj!
Rozhodla jsem si udělat blog. Budu sem přidávat různé recenze na knížky, fotky s knížkami, co právě čtu nebo co se chystám číst. Píšu i takovou svojí fantasy. Tak jí sem můžu postupně přidávat :)
Teď něco málo o mně:
-Žiji v Liberci
-Mám doma kocourka a rybičky :3
-Jsem velký knihomol. Nečekaně :D
-Mám ráda knižní série jako je: Divergence, Zavržený, Hunger games nebo Ošliví. Je toho mnohem víc samozřejmě ;)
-Číst mě moc baví. Dřív (asi 3-4 roky zpět) jsem tolik nečetla. Až poslední dobou jsem se hodně rozečetla. A jsem za to opravdu ráda
Doufám, že aspoň někdo si tento článek přečte a počká na mojí první recenzi na tomto blogu :-) Chtěla bych jí přidat už dnes!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)