čtvrtek 5. března 2015

Znovu rozbalujeme!

Ahoj! 
Tak další unboxing je tady a tentokrát to bude recenzní výtisk od Megaknih. Kdo uhádne co to bude? :)


Zatím ještě nerozbalený balíček.

Uhodne už teď někdo co to bude? 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Opravdu nádherná Královna Tearlingu!
V balíčku ještě byla taková roztomilá záložka :-) 

Ještě zezadu. Knížka má docela velký škrábanec, ale to přežiji :D

A ze strany, abyste se pokochali! :D
Knížka má opravdu krásnou obálku a to, co už jsem přečetla také nebylo špatné. Vypadá to na docela dobrou knížku. A dokonce by měla být příští rok zfilmována, v hlavní roli Emma Watson. Na to, že hlavní hrdinka nemá být hezká a ani by neměla mít hezkou postavu ... :D
Četl jste ji už někdo? Líbila se? :)

16 komentářů:

  1. u tyhle knizky se mi hrozne libi hrbet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem o ní neslyšela. Kniha je nááádherná! A na film určitě zajdu:)

    OdpovědětVymazat
  3. A já o ní slýchám stále a ještě jsem ji nečetla. :-D Krásné! Přeji příjemné čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná knížka, taky bych si ji ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  5. záložka je skutečně roztomilá :)) a obálka vypadá parádně, ale knihu jsem nečetla :))

    OdpovědětVymazat
  6. Knihu jsem četla a moc se mi líbila. Moc se těším na další díl. :) Krásná záložka! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kráľovná Tearlingu má brutálnu obálku! a aj príbeh :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych si tu knihu koupila už jen kvůli tomu hřebu, vážně moc hezká kniha. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)