pondělí 13. dubna 2015

Poznej knížku podle anotace - Kdo to pozná?

Ahoj!
Moc moc moc se vám omlouvám za mou strašnou neaktivitu! Vy jste tak skvělí a komentujete mi články atd. a já se vám za to takhle odvděčuji. Posledních 14 dní opravdu nevím kam dřív skočit a když mám alespoň trochu času, tak se mi nechce přemýšlet nad článkem. Což samozřejmě není dobře, ale člověk se do toho nemůže nutit :( Ale zítra nám odpadla poslední hodina a tak doufám, že vydám knižní týden, kde se dozvíte co (ne)zajímavého jsem dělala o víkendu! Neslibuji nic velkého :D
Pár pravidel :)
- Nehledej na googlu (ani ničem takovém)
- Hledej ve své paměti ;)
- Do komentáře napiš odpověď (ale nenech se jimi ovlivnit, ne všechny musejí být dobře)
- Měj dobré svědomí
- Buď šťastný, že jsi na to přišel! 0:)
Ještě bych vám chtěla napsat, že u tohoto příspěvku vždy moderuji komentáře a přidávám je až po nějaké době, aby to bylo trochu napínavější, tak se neděste toho, že se váš komentář nezobrazil hned

Anotace: Novinář Mikael Blomkvist má za úkol vyšetřit starý kriminální případ: Harriet Vangerová, vnučka průmyslníka Vangera, zmizela beze stopy téměř před čtyřiceti lety. Blomkvist se seznámí s Lisbeth Salanderovou, mladou svéhlavou ženou, nepřekonatelnou hackerkou, která se stane pro jeho pátrání nepostradatelnou. Blomkvist a Salanderová tvoří neobvyklý pár, ale dokonalý tým. Společně začnou brzy rozkrývat temnou a krvavou rodinnou historii


4 komentáře:

  1. Toto asi viem :-) Muži, ktorí nenávidia ženy, alebo ako sa volá ten prvý diel (nečítala som, tak tipujem) :-D
    (http://kmkbookworld.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! :) Strašně si ty knížky chci přečíst! :3

      Vymazat
  2. Najlepsia trilogia na svete - Millenium od Stiega Larsona :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem obyčejná holka, co nadskakuje radostí z každého vašeho komentáře. Uděláš mi radost? :)